Totul este in stoc si poate fi livrat in doar 2 zile!

TșC

 

Termenii și condițiile generale ("Termeni") reglementează drepturile și obligațiile dvs. ca cumpărător și ale noastre ca vânzător în cadrul contractelor încheiate prin intermediul Magazinului online pe site-ul www.cortpaviliondegradina.ro.

Toate informațiile referitoare la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal sunt incluse în politica noastră de protecție a datelor personale, pe care o puteți găsi aici: https://www.cortpaviliondegradina.ro/conditii-de-protectie-a-datelor-cu-caracter-personal/

După cum știți, comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, contractul nostru este încheiat utilizând mijloace de comunicare la distanță, care ne permit să ajungem la un acord fără prezența fizică simultană a noastră și a dvs.

Dacă o anumită parte a Termenilor este în contradicție cu ceea ce am convenit împreună în procesul de cumpărare în magazinul nostru online, atunci această înțelegere specifică va prevala asupra acestor Termeni.

1. DEFINIȚII

1.1 Prețul este suma de bani pe care o veți plăti pentru Produs;

1.2 Prețul pentru livrare este suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea Produsului, inclusiv costurile de ambalare;

1.3 Prețul total reprezintă suma Prețului și a Prețului pentru livrare;

1.4 TVA reprezintă taxa pe valoarea adăugată conform prevederilor legale;

1.5. Magazinul online reprezintă magazinul online operat de noi la adresa www.cortpaviliondegradina.ro.;

1.6. Factura reprezintă un document fiscal emis în conformitate cu legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru Prețul total;

1.7. Noi suntem compania Hana Godušová, cu sediul la Lermontovová 811/3, Bratislava 811 05, identificator fiscal 50195000, CIF: SK1121316911, nefiind înregistrată în registrul comerțului, e-mail: info (la) cortpaviliondegradina.ro, număr de telefon +48 739 566 161, cunoscută și ca vânzător;

1.8. Comanda reprezintă oferta dvs. irevocabilă de a încheia un contract de cumpărare a Produsului cu noi;

1.9. Produsul reprezintă orice lucru pe care îl puteți cumpăra din Magazinul online;

1.10 Contul utilizatorului reprezintă un cont creat pe baza datelor furnizate de dvs., care permite stocarea datelor introduse și istoricul Produselor comandate și al contractelor încheiate;

1.11. Dvs. sunteți persoana care efectuează cumpărături în magazinul nostru online, cunoscută și ca cumpărător;

1.12. Contractul reprezintă contractul de vânzare încheiat pe baza unei Comenzi completate corect și transmise prin intermediul Magazinului online, în momentul primirii confirmării Comenzii de către noi.

 

2. DISPOZIȚII GENERALE ȘI INFORMAȚII

2.1 Achiziționarea Produsului este posibilă numai prin intermediul interfeței online a Magazinului online.

2.2 La cumpărarea Produsului, aveți obligația de a furniza toate informațiile corect și conforme cu adevărul. Informațiile pe care ni le-ați furnizat în Comanda Produsului sunt considerate corecte și conforme cu adevărul.

 

 

3. ÎNCHIDEREA CONTRACTULUI

3.1 Contractul cu noi poate fi încheiat numai în limba poloneză.

3.2 Contractul este încheiat la distanță prin intermediul Magazinului online, iar costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță sunt suportate de dvs. Cu toate acestea, costurile acestea nu diferă de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (în special pentru accesul la internet), astfel încât nu puteți aștepta să fie percepute costuri suplimentare de către noi în afara prețului general. Transmiterea comenzii implică acordul dvs. cu privire la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță.

3.3 Pentru a încheia un contract, este necesar să completați o Comandă pentru Produs. Comanda trebuie să includă următoarele informații:

a) Informații despre Produsul cumpărat (în Magazinul online, selectați Produsul pe care doriți să îl cumpărați făcând clic pe butonul "Adaugă în coș");

b) Informații despre preț, prețul pentru livrare, TVA, modalitatea de plată a prețului total și metoda preferată de livrare a Produsului; aceste informații vor fi furnizate în timpul creării Comenzii în mediul utilizatorului Magazinului online, cu mențiunea că informațiile privind prețul, prețul pentru livrare, TVA-ul și prețul total vor fi furnizate automat pe baza Produsului selectat și a metodei de livrare alese;

c) Datele dvs. de identificare, care ne permit să livrăm Produsul, în special numele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail;

d) În cazul în care contractul prevede furnizarea regulată și periodică a Produsului, informații despre perioada pentru care vom furniza Produsul.

3.4 Pe parcursul completării Comenzii, puteți modifica și verifica datele până la crearea efectivă a Comenzii. După finalizarea verificării, făcând clic pe butonul "Comandă cu obligația de plată" veți crea Comanda. Cu toate acestea, înainte de a apăsa butonul, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești Termeni. Lipsa confirmării și acordului va împiedica crearea Comenzii. Pentru confirmare și acord, este prevăzut un câmp de selectare. După apăsarea butonului "Comandă cu obligația de plată", toate datele introduse vor fi trimise direct către noi.

3.5 Confirmarea comenzii vă va fi trimisă pe adresa dvs. de e-mail în cel mai scurt timp după primirea acesteia. Partea din confirmarea comenzii va include rezumatul Comenzii și acești Termeni. Confirmarea comenzii din partea noastră înseamnă încheierea unui contract între noi și dvs. Termenii valabili în ziua Comenzii fac parte integrantă din contract.

3.6 Există situații în care nu vom putea confirma Comanda dvs. Acestea includ în primul rând situațiile în care Produsul nu este disponibil sau în care ați comandat o cantitate mai mare de Produse decât putem furniza. Cu toate acestea, informații cu privire la cantitatea maximă de produse vor fi întotdeauna furnizate în prealabil în Magazinul online, astfel încât acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză pentru dvs. Dacă există orice motiv pentru care nu putem confirma Comanda dvs., vom lua legătura cu dvs. și vă vom prezenta o ofertă pentru încheierea unui contract într-o formă modificată în comparație cu Comanda. Contractul va fi încheiat în acest caz numai dacă confirmați oferta noastră.

3.7 În cazul în care în Magazinul online sau în Comanda dvs. se menționează în mod clar un preț eronat, în special din cauza unei erori tehnice, nu suntem obligați să vă furnizăm Produsul la acest preț, chiar dacă ați primit confirmarea Comenzii și contractul a fost încheiat. Într-o astfel de situație, vom lua legătura cu dvs. imediat și vă vom prezenta o ofertă pentru încheierea unui nou contract într-o formă modificată în comparație cu Comanda. Un nou contract va fi încheiat în acest caz numai dacă confirmați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile de la trimiterea acesteia, avem dreptul să renunțăm la contractul încheiat. Un preț eronat este evident, de exemplu, atunci când prețul nu corespunde prețului obișnuit practicat de alți vânzători sau când cifrele lipsesc sau sunt în exces.

3.8 În cazul încheierii contractului, veți avea obligația de a plăti prețul total.

3.9 Dacă aveți un cont de utilizator creat, puteți plasa comenzi prin intermediul acestuia. Cu toate acestea, trebuie să verificați corectitudinea, veridicitatea și completitudinea datelor introduse inițial. Procesul de plasare a unei comenzi este același ca și în cazul cumpărătorului fără cont de utilizator, dar avantajul este că nu trebuie să introduceți din nou datele dvs. de identificare.

3.10 În unele cazuri, vă permitem să obțineți o reducere pentru produsul achiziționat. Pentru a obține reducerea, trebuie să introduceți informațiile despre reducere în câmpul corespunzător din comanda dvs. Dacă faceți acest lucru, produsul va fi livrat cu reducere.

 

4. CONTUL UTILIZATORULUI

4.1 Prin înregistrarea în Magazinul online, puteți accesa contul dvs. de utilizator.

4.2 În timpul înregistrării contului de utilizator, aveți obligația de a furniza toate datele corecte și veridice și de a le actualiza în caz de modificare.

4.3 Accesul la contul de utilizator este securizat prin numele de utilizator și parolă. Aveți obligația de a păstra confidențialitatea acestor date de acces și de a nu le furniza nimănui. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru utilizarea abuzivă a acestor date.

4.4 Contul de utilizator este personal și nu aveți dreptul de a permite altor persoane să-l utilizeze.

4.5 Putem șterge contul dvs. de utilizator, în special dacă nu îl utilizați timp de mai mult de 365 de zile, sau în caz de încălcare a obligațiilor dvs. din contract.

4.6 Contul de utilizator nu trebuie să fie disponibil în mod continuu, în special din cauza lucrărilor de întreținere necesare ale hardware-ului și software-ului.

 

5. CONDIȚII DE PREȚ ȘI PLATĂ, REZERVAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE

5.1 Prețul este întotdeauna afișat în cadrul Magazinului online, în comanda dvs. și în contract. În cazul unor diferențe între prețul afișat pentru produs în Magazinul online și prețul din comanda dvs., va prevala prețul din comanda dvs., care va fi întotdeauna același cu prețul din contract. În comanda dvs. sunt specificate, de asemenea, costurile de livrare și condițiile în care livrarea este gratuită.

5.2 Prețul total include TVA și toate taxele prevăzute de legile separate.

5.3 Plata prețului total vă va fi solicitată după încheierea contractului și înainte de livrarea produsului. Puteți efectua plata prețului total în următoarele moduri:

a) Prin transfer bancar. Informațiile pentru efectuarea plății vor fi furnizate în confirmarea comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total trebuie plătit în termen de 14 zile.

b) Cu card online. În acest caz, plata se efectuează prin intermediul gateway-ului de plată Besteron, iar condițiile acestui gateway sunt disponibile la adresa: https://besteron.com/sk/vseobecne-obchodne-podmienky.

c) În cazul plății la primirea produsului, plata se efectuează la livrarea produsului. În cazul plății la primirea produsului, prețul total trebuie plătit la momentul livrării produsului.

d) Cu numerar la ridicarea personală. Plata în numerar poate fi efectuată pentru produsele ridicate personal din sediul nostru. În cazul plății în numerar la ridicarea personală, prețul total trebuie plătit la momentul ridicării produsului.

5.4 Factura va fi emisă în format electronic după achitarea prețului total și va fi trimisă la adresa dvs. de e-mail specificată în comandă. Factura va fi, de asemenea, atașată fizic produsului și va fi disponibilă în contul dvs. de utilizator, dacă aveți un astfel de cont.

5.5 Dreptul de proprietate asupra produsului vă revine numai după achitarea prețului total și primirea produsului. În cazul plăților prin transfer bancar, prețul total este considerat achitat după primirea acestuia în contul nostru, în celelalte cazuri fiind achitat la momentul efectuării plății.

 

LIVRAREA PRODUSULUI, TRANSFERUL RISCULUI DE PIERDERE ȘI DAUNE

6.1 Produsul va fi livrat conform alegerii dvs., având posibilitatea de a alege între următoarele opțiuni:

Livrare prin intermediul firmelor de transport DPD sau GLS.

6.2 Produsul poate fi livrat doar pe teritoriul Republicii Slovace.

6.3 Suntem obligați să livrăm produsul fără întârzieri, dar în orice caz nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii contractului. Execuția contractului poate fi afectată de circumstanțe care influențează termenul de livrare al produsului comandat de dvs. În cazul unei schimbări a termenului de livrare și a noului termen estimat de livrare al produsului comandat, vă vom informa imediat electronic, păstrându-vă totuși dreptul de a vă retrage din contract. Împreună cu notificarea noastră privind noul termen de livrare al produsului comandat, vă vom solicita și acordul dvs. privind livrarea produsului comandat în noul termen. În cazul ridicării personale la sediul nostru, vă vom informa întotdeauna electronic cu privire la posibilitatea de a ridica produsul.

6.4 La primirea produsului de la transportator, aveți obligația de a verifica starea ambalajului produsului și, în cazul oricăror daune, de a le raporta imediat transportatorului și nouă. În cazul în care ambalajul prezintă daune care indică manipulări neautorizate și acces la expediere, nu sunteți obligați să acceptați produsul de la transportator.

6.5 Produsul trebuie să fie ridicat la locul și în momentul specificate. Dacă nu ridicați produsul conform prevederilor anterioare, vă vom informa electronic cu privire la locul de ridicare al produsului și perioada în care poate fi ridicat sau vom livra din nou produsul pe baza cererii dvs. scrise, transmise cel mai târziu în termen de 14 zile de la data la care trebuiați să ridicați produsul. Cu privire la costurile legate de livrarea repetată a produsului, vă obligați să le suportați. În cazul în care încălcați obligația de a ridica produsul, cu excepția cazurilor menționate în articolul 6.4 de mai sus, acest lucru nu afectează obligațiile noastre de livrare a produsului. În același timp, neabordarea produsului de către dvs. nu reprezintă retragerea dvs. din contractul dintre noi. Dacă nu ridicați produsul nici măcar în perioada suplimentară, ne rezervăm dreptul de a renunța la contract din cauza unei încălcări semnificative a acestuia de către dvs. În cazul în care decidem să exercităm acest drept, retragerea devine efectivă în ziua în care vă transmitem această decizie. Renunțarea la contract nu afectează dreptul nostru de a solicita despăgubiri pentru costurile efective ale încercării de livrare a produsului sau alte pretenții de despăgubire care pot rezulta.

6.6 În cazul în care, din motive ce vă privesc, produsul este livrat din nou sau în alt mod decât s-a stabilit în contract, sunteți obligați să suportați toate costurile asociate acestui lucru. Informațiile de plată pentru aceste costuri vă vor fi trimise la adresa de e-mail specificată în contract și trebuie plătite în termen de 14 zile de la data primirii e-mailului.

6.7 Riscul de deteriorare accidentală a produsului vă revine în momentul primirii acestuia. În cazul în care nu ridicați produsul, cu excepția cazurilor menționate în articolul 6.4, riscul de deteriorare accidentală și degradare a produsului trece la dvs. în momentul în care ați avut posibilitatea de a ridica produsul, dar nu ați făcut acest lucru din motive din partea dvs. Trecerea riscului de deteriorare accidentală și degradare a produsului înseamnă că de la acest moment veți suporta toate consecințele legate de pierdere, distrugere, deteriorare sau alte diminuări ale valorii produsului.

 

 

DISPOZIȚIILE REFERITOARE LA RĂSPUNDEREA PENTRU DEFECTE

 7.1 Dispoziții generale privind răspunderea pentru defecte

7.1.1 Ne angajăm să vă furnizăm un Produs de calitate, cantitate și fără defecte conform solicitărilor dvs.

7.1.2 Suntem responsabili pentru defectele pe care le avea Produsul la momentul primirii acestuia. În cazul Produselor utilizate, nu suntem responsabili pentru defectele rezultate din utilizare sau uzură. În cazul Produselor vândute la un preț mai mic, nu suntem responsabili pentru defectele care au fost convenite în legătură cu prețul mai mic.

7.1.3 Perioada generală de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe de la momentul primirii Produsului de către dvs.

7.1.4 În cazul în care se face înlocuirea Produsului, perioada de garanție începe din nou de la momentul primirii noului Produs de către dvs.

7.1.5 Drepturile dvs. în ceea ce privește răspunderea pentru defectele Produsului, pentru care există o perioadă de garanție, expiră dacă nu le utilizați în perioada de garanție. Cu toate acestea, drepturile dvs. referitoare la defectele Produsului care se deteriorează rapid trebuie să fie reclamate cel târziu în ziua următoare achiziționării, în caz contrar aceste drepturi vor expira.

 

7.2 Garantăm că, în momentul trecerii riscului de deteriorare accidentală și agravare a Produsului conform punctului 7 al Condițiilor, Produsul este lipsit de defecte, în special:

a) are proprietățile pe care le-am stabilit împreună cu dvs., iar dacă nu au fost stabilite în mod clar, atunci așa cum sunt prezentate în descrierea Produsului sau așa cum puteți să le așteptați din cauza naturii Produsului;

b) este potrivit pentru scopurile pe care le-am informat sau pentru scopurile tipice ale unui astfel de Produs;

c) îndeplinește calitatea sau execuția specificate de un eșantion, dacă calitatea sau execuția au fost stabilite pe baza unui eșantion;

d) este în cantitatea și masa corespunzătoare;

e) îndeplinește cerințele impuse de legile speciale;

f) nu este încărcat cu drepturile terților.

 

7.3 Condiții de utilizare a dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații)

7.3.1 Dacă Produsul este livrat într-un ambalaj deteriorat sau prea ușor vizibil sau ambalajul este foarte ușor, vă rugăm să nu acceptați astfel de Produs de la compania de transport și să ne informați imediat la numărul de telefon +48 739 566 161 sau prin e-mail la adresa info@pavilionnamiotogrodowy.pl. În cazul identificării unor defecte evidente (cum ar fi daune mecanice), sunteți obligat să faceți o reclamație conform punctului 7.4.1 de mai jos. Nu vom considera ulterior reclamații referitoare la defectele evidente ale Produsului, inclusiv la defectele de completare a Produsului.

7.3.2 Dreptul de răspundere pentru alte defecte (defecte ascunse) trebuie să fie reclamat în conformitate cu punctul 7.4.1 de mai jos imediat după descoperirea defectului Produsului, dar nu mai târziu decât în termenul de garanție.

7.3.3 Garanția acoperă doar defectele de producție ale Produsului și defectele cauzate de deteriorarea mecanică. Drepturile dvs. privind răspunderea pentru defectele Produsului nu pot fi utilizate în special pentru defectele care rezultă din uzura normală, deteriorarea mecanică, utilizarea incorectă a Produsului în condiții nepotrivite, etc.

7.3.4 Nu aveți dreptul să utilizați dreptul de răspundere pentru defecte dacă erați conștient de defect înainte de primirea Produsului sau v-am informat despre acesta sau v-am acordat o reducere corespunzătoare a prețului Produsului din acest motiv.

7.4 Exercitarea drepturilor în baza răspunderii pentru defecte (reclamații)

7.4.1 În cazul apariției unui defect al Produsului, în special dacă nu sunt îndeplinite condițiile stabilite în punctul 2, puteți să ne reclamați acest defect și să exercitați dreptul de răspundere pentru defecte (adică să reclamați Produsul), trimitând un e-mail sau o scrisoare la adresele noastre indicate în datele noastre de identificare sau personal în magazinul nostru. Pentru reclamații puteți utiliza, de asemenea, formularul furnizat de noi, care constituie anexa nr. 1 la Condiții.

7.4.2 În cererea dvs. de reclamație, furnizați în primul rând o descriere a defectului Produsului și datele dvs. de identificare, inclusiv adresa de e-mail la care doriți să primiți informații cu privire la soluționarea reclamației și indicați drepturile pe care doriți să le exercitați conform punctului 7.5.4 la 7.5.8.

7.4.3 Vă rugăm să furnizați și o copie a documentului de achiziție al Produsului (factura) pentru a confirma achiziția de la noi; în caz contrar, nu suntem obligați să luăm în considerare reclamația dvs.

7.4.4 Considerăm că ziua de începere a procedurii de reclamație este ziua în care Produsul defect împreună cu documentele corespunzătoare au fost livrate (conform punctului 7.4.3). Dacă cererea dvs. de reclamație este incompletă (în special ilegibilă, neclară, greu de înțeles, lipsind documentele necesare, etc.), vă vom solicita să completați cererea dvs. de reclamație în scris, în special prin e-mail. În acest caz, procedura de reclamație începe din ziua în care primim cererea dvs. completată.

7.4.5 Dacă nu completați cererea de reclamație conform punctului 7.4.4 a acestui articol fără întârziere și cel târziu în termen de 10 zile de la primirea notificării noastre conform punctului 7.4.4 a acestui articol, considerăm cererea dvs. de reclamație ca fiind nejustificată.

7.5 Soluționarea reclamațiilor

7.5.1 Bazându-ne pe decizia dvs. cu privire la drepturile conform § 622 și § 623 din Legea nr. 40/1964 Coll. Codul Civil în forma sa actuală (denumit în continuare „Codul Civil“) (detalii specifice la punctul 7.5.4 până la 7.5.8), vom stabili procedura de soluționare a reclamației imediat și, în cazuri complexe, cel târziu în termen de 3 zile lucrătoare de la data depunerii reclamației dvs. În cazuri justificate, în special atunci când este necesară o evaluare tehnică complexă a stării Produsului, termenul de soluționare a reclamației nu va depăși 30 de zile de la data depunerii reclamației dvs.

7.5.2 După stabilirea procedurii de soluționare a reclamației, vom rezolva reclamația imediat, iar în cazuri justificate o putem rezolva ulterior; cu toate acestea, termenul de soluționare a reclamației nu va depăși 30 de zile de la data depunerii reclamației. După expirarea termenului de soluționare a reclamației, aveți dreptul să vă retrageți din contract sau să solicitați înlocuirea Produsului cu un Produs nou, dacă este posibil.

7.5.3 Suntem obligați să vă emitem o confirmare scrisă a soluționării reclamației în cel mult 30 de zile de la data depunerii reclamației dvs. și vă vom informa cu privire la soluționarea reclamației printr-un mesaj de e-mail. Dacă reclamația este aprobată, vă vom trimite Produsul reparat sau vom înlocui Produsul cu un Produs nou sau vă vom rambursa prețul plătit pentru Produs, dacă nu convenim altfel.

7.5.4 Dacă este vorba de un defect care poate fi eliminat, aveți dreptul la eliminarea gratuită, în termen și în mod corespunzător, a defectului. Vom elimina defectul Produsului fără întârziere.

7.5.5 În loc de eliminarea defectului, puteți solicita înlocuirea Produsului sau, dacă defectul se referă doar la o parte a Produsului, înlocuirea acelei părți, cu condiția să nu suportăm costuri nejustificate în raport cu prețul Produsului sau cu gravitatea defectului.

7.5.6 În loc de eliminarea defectului al Produsului, putem înlocui întotdeauna Produsul defect cu un produs fără defecte, dacă acest lucru nu va provoca dificultăți semnificative.

7.5.7 În ceea ce privește un defect al Produsului care nu poate fi eliminat și care împiedică utilizarea Produsului ca un Produs fără defecte, aveți dreptul să solicitați înlocuirea Produsului sau să vă retrageți din contract. Aceleași drepturi vă revin în cazul defectelor care pot fi eliminate, dar nu puteți utiliza Produsul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza mai multor defecte.

7.5.8 În ceea ce privește alte defecte care nu pot fi eliminate, aveți dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului Produsului.

7.5.9 Vom soluționa reclamația prin furnizarea unui Produs reparat, înlocuirea Produsului, restituirea prețului Produsului, acordarea unei reduceri corespunzătoare la prețul Produsului, trimiterea unei cereri scrise de a primi prestația (Produsul) sau respingerea justificată a reclamației.

7.6 Exercitarea drepturilor rezultate din răspunderea pentru defecte și reclamațiile Produsului sunt guvernate de prevederile § 619 și următoarele ale Codului Civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și modificarea unor legi ale Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la contravenții, în forma sa ulterioară (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor“) și Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii la distanță și modificarea unor legi ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță“).

7.7 Dacă reclamați un Produs:

a) în primii 12 luni de la achiziționarea Produsului, putem respinge reclamația dvs. doar pe baza evaluării unui specialist; indiferent de rezultatul evaluării specialistului, nu vom solicita să suportați costurile evaluării specialistului sau ale altor costuri legate de acesta. Vom furniza o copie a evaluării specialistului care justifică respingerea reclamației dvs. cel târziu în termen de 14 zile de la data soluționării reclamației;

b) După 12 luni de la achiziționare, iar dacă am respins o astfel de reclamație, în documentul referitor la soluționarea reclamației vom specifica către cine poți trimite Produsul pentru evaluarea unui specialist. Dacă trimiți Produsul pentru evaluarea unui specialist la persoana indicată, vom acoperi costurile evaluării specialistului și orice alte costuri justificate asociate, indiferent de rezultatul evaluării specialistului. Dacă evaluarea specialistului confirmă responsabilitatea noastră pentru defectul Produsului, ai dreptul să reclami din nou; în timpul evaluării specialistului, perioada de garanție nu va expira. Suntem obligați să-ți rambursăm toate costurile suportate pentru evaluarea specialistului și orice alte costuri justificate în termen de 14 zile de la re-reclamarea Produsului. O reclamație re-reclamată nu poate fi respinsă din nou.

7.8 Dacă ești un comerciant, ești obligat să semnalezi și să notifici un defect fără întârziere inutile după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea Produsului.

7.9 Dacă ești un consumator, ai dreptul să beneficiezi de drepturile rezultate din responsabilitatea pentru defecte care apar în cazul unui bun de consum în termen de 24 de luni de la data primirii Produsului.

7.10 Prin prezenta ești informat în mod corespunzător cu privire la drepturile tale conform § 622 și § 623 din Codul Civil. Prin acceptarea Acordului, confirmi că ai avut posibilitatea să iei cunoștință de condițiile referitoare la reclamații pentru Produs.

 

8. RENUNȚAREA LA ACORD

8.1 Renunțarea la Acord, adică încheierea raportului contractual între noi și tine de la începutul său, poate avea loc din motive și în modul specificat în acest articol sau în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor în care este indicată în mod expres posibilitatea de renunțare.

8.2 Dacă ești un consumator, ai dreptul să renunți la Acord fără a da motive în termen de 14 zile de la primirea Produsului, conform prevederilor § 7 din Legea privind protecția consumatorilor la vânzarea la distanță, adică persoana care cumpără un bun în afara activității sale comerciale. Dacă am încheiat un Acord care se referă la mai multe tipuri de Produse sau la furnizarea mai multor părți ale Produsului, termenul începe să curgă numai de la data primirii ultimei părți a Produsului și, în cazul unui Acord în baza căruia vom furniza periodic și ciclic Produsul, termenul începe să curgă de la data primirii primei livrări. Poți renunța la Acord prin orice mijloace documentate (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre specificate în datele noastre de identificare). Poți folosi, de asemenea, formularul de renunțare furnizat de noi, care este anexa nr. 2.

8.3 Cu toate acestea, ca și consumator, nu ai dreptul de a renunța la Acord în cazul în care obiectul Acordului este:

a) vânzarea unui Produs al cărui preț depinde de mișcările prețurilor pe piața financiară pe care nu le putem controla și care pot avea loc în perioada de renunțare la Acord;

b) vânzarea băuturilor alcoolice ale căror prețuri au fost stabilite la momentul încheierii Acordului, iar livrarea poate avea loc nu mai devreme de 30 de zile, iar prețul depinde de mișcările prețurilor pe piață pe care nu le putem controla;

c) vânzarea unui Produs realizat în baza cerințelor speciale ale tale, care a fost adaptat special pentru tine sau un Produs destinat special unui singur consumator;

d) vânzarea unui Produs care se deteriorează rapid sau se deteriorează după livrare sau a unui Produs care a fost amestecat inseparabil cu altul după livrare;

e) vânzarea unui Produs în ambalaje de protecție care nu poate fi returnat din motive de sănătate sau igienă, iar ambalajul de protecție a fost deschis după livrare;

f) vânzarea înregistrărilor audio, a înregistrărilor video, a înregistrărilor audio-vizuale sau a software-ului vândut în ambalaje de protecție, dacă ambalajul original a fost deschis;

g) vânzarea publicațiilor periodice, cu excepția vânzării în baza unui acord de abonament și a vânzării cărților care nu sunt livrate în ambalaje de protecție;

h) furnizarea de conținut electronic, dacă nu a fost furnizat pe suport material și a fost furnizat cu acordul tău expres înainte de expirarea perioadei de renunțare la Acord și dacă te-am informat că nu ai dreptul să renunți la Acord.

8.4 Perioada de renunțare în conformitate cu articolul 2 al Termenilor și Condițiilor se consideră respectată dacă ne anunți renunțarea la Acord în timpul acesteia.

8.5 În cazul renunțării la Acord, prețul va fi returnat în contul tău în termen de 14 zile de la data renunțării efective, pe contul din care s-a efectuat plata sau pe contul specificat în declarația de renunțare la Acord. Cu toate acestea, suma nu va fi returnată mai devreme de trimiterea către noi a Produsului sau confirmarea returnării acestuia către noi. Te rugăm să returnezi Produsul în stare intactă, preferabil în ambalajul original.

8.6 În cazul renunțării la Acord în conformitate cu articolul 2 al Termenilor și Condițiilor, ești obligat să returnezi Produsul în termen de 14 zile de la renunțare, să-l livrezi nouă sau persoanei autorizate de noi să primească Produsul, suportând costurile returnării Produsului către noi. Aceasta nu se aplică dacă ne-am angajat să luăm Produsul personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de noi. Termenul este considerat respectat dacă Produsul este livrat pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului. În schimb, ai dreptul la returnarea costurilor de livrare, dar numai în cuantumul celei mai ieftine metode de livrare disponibilă pe care am oferit-o în legătură cu livrarea Produsului.

8.7 Ești responsabil pentru prejudiciile cauzate în cazul în care Produsul este deteriorat ca urmare a acțiunilor tale într-un mod care nu este necesar din cauza caracterului și proprietăților sale. În acest caz, vom cere compensarea daunelor suferite de noi după returnarea Produsului, iar termenul de plată este de 14 zile.

8.8 Avem dreptul să renunțăm la Acord din cauza epuizării stocurilor, a indisponibilității Produsului sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul Produsului care a fost obiectul Acordului a întrerupt producția sau a efectuat modificări semnificative care împiedică îndeplinirea obligațiilor noastre din Acord, sau din cauza forțelor majore sau dacă, în ciuda eforturilor noastre legitime, nu suntem în măsură să-ți furnizăm Produsul în termenul specificat în Termeni. În astfel de cazuri, suntem obligați să te informăm imediat despre această circumstanță și să-ți rambursăm întreaga Sumă plătită de tine pentru Produs în termen de 14 zile de la data notificării de renunțare la Acord. Vom rambursa întreaga Sumă plătită pentru Produs pe același cont de pe care ai efectuat plata, cu excepția cazului în care stabilim altfel pentru rambursarea plății și nu vei fi taxat cu niciun cost suplimentar.

8.9 Avem, de asemenea, dreptul să renunțăm la Acord dacă nu ai preluat Produsul în termen de 5 zile lucrătoare de la data în care a apărut obligația de a prelua Produsul.

 

9. DEPUNERE DE PLÂNGERI ȘI RECLAMAȚII

9.1 Ca consumator, aveți dreptul să depuneți plângeri și reclamații în scris, prin poștă electronică la adresa: info@cortpaviliondegradina.ro

9.2 Veți fi informat cu privire la soluționarea plângerii sau reclamației prin intermediul unui e-mail trimis la adresa dvs. de e-mail.

9.3 Autoritatea de supraveghere este Inspecția Comercială Slovacă (SOI), Inspectoratul SOI pentru regiunea Bratislava, cu sediul la: P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, numărul de telefon: 02/58 27 21 86

9.4 Aveți, de asemenea, posibilitatea de a depune o cerere de control dacă nu sunteți mulțumit de soluționarea plângerii sau reclamației dvs., chiar și electronic, prin intermediul platformei disponibile pe site-ul https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

 

10. SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR CU CONSUMATORII

10.1 Aveți dreptul să ne solicitați repararea prin intermediul e-mailului trimis la: info (la) cortpaviliondegradina.ro, dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am soluționat reclamația dvs. sau credeți că am încălcat drepturile dvs. Dacă nu am răspuns la solicitarea dvs. sau nu am răspuns în termen de 30 de zile de la trimiterea ei, aveți dreptul să depuneți o cerere pentru începerea unei soluționări alternative a litigiilor cu privire la subiectul soluționării alternative a litigiilor (în continuare "Subiect") în conformitate cu Legea nr. 391/2015 din 7 decembrie 2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum și modificarea unor legi, în forma sa ulterioară (în continuare "Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor").

10.2 Subiectele sunt autorități și persoane juridice autorizate conform § 3 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor, iar lista acestora este disponibilă pe site-ul Ministerului Economiei al Republicii Slovacia. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3 Cererea poate fi depusă conform procedurii specificate în § 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor.

10.4 De asemenea, aveți dreptul să inițiați o soluționare alternativă a litigiilor online prin intermediul platformei ODR disponibilă pe site-ul https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

 

11. DISPOZIȚII FINALE

11.1 Toată corespondența scrisă va fi trimisă către dvs. prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail se găsește în datele noastre de identificare. Vom furniza corespondența către adresa dvs. de e-mail specificată în Acord, în Contul Utilizatorului sau printr-unul dintre contactele cu Noi.

11.2 Acordul poate fi modificat numai cu acordul nostru scris. Cu toate acestea, avem dreptul să modificăm și să completăm acești Termeni și Condiții, dar această modificare nu se aplică contractelor deja încheiate, ci numai celor încheiate după intrarea în vigoare a acestei modificări. Cu toate acestea, veți fi informat despre această modificare numai dacă aveți un Cont Utilizator (astfel încât să aveți această informație atunci când comandați un Produs nou, dar modificarea nu este o bază pentru reziliere, deoarece nu avem un Acord încheiat care să poată fi reziliat), sau vă furnizăm Produsul în temeiul unui Acord periodic și repetat. Informațiile privind modificarea vor fi transmise la adresa dvs. de e-mail cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea în vigoare a modificării. Dacă în termen de 14 zile de la primirea informațiilor privind modificarea nu ne transmiteți rezilierea contractului încheiat periodic și repetat, noile condiții vor deveni parte a Acordului nostru și vor fi aplicate pentru următoarea livrare a Produsului după intrarea în vigoare a modificării. Perioada de notificare este de 2 luni.

11.3 În caz de forță majoră sau evenimente neprevăzute (dezastru natural, pandemie, defecte operaționale, defecte ale furnizorilor etc.), nu suntem responsabili pentru daunele cauzate sau legate de astfel de cazuri de forță majoră sau evenimente neprevăzute, și dacă această stare durează mai mult de 10 zile, avem dreptul să ne retragem din Acord.

11.4 Un anexă la Termeni este un model de reclamație și un model de retragere din Acord.

11.5 Acordul, inclusiv Termenii, este păstrat în format electronic de către Noi, dar nu este disponibil pentru dvs. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și confirmările Comenzii cu un rezumat al Comenzii prin e-mail, astfel încât veți avea întotdeauna acces la Acord, chiar și fără colaborarea noastră. Vă recomandăm să păstrați confirmarea Comenzii și Termenii.

11.6 Activitatea noastră nu este supusă unor coduri de conduită conform § 3 alin. 1 lit. n) din Legea privind protecția consumatorilor în ceea ce privește vânzarea la distanță.

11.7 Acești Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 08.09.2023

 


 

ANEXA NR. 1 - FORMULAR DE RECLAMAȚIE

Destinatar: Destinatar: Hana Godušová, adresă de retur: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-mail: info (la) cortpaviliondegradina.ro, număr de telefon +48 739 566 161

Formular de reclamație

Titlu, nume și prenume:

 

Adres de domiciliu:

 

Adresă de e-mail:

 

Numărul comenzii și al facturii:

 

Data comenzii:

 

Data primirii produsului:

 

Produsul reclamat (nume și cod):

 

Descriere și extindere a defectelor produsului:

 

În calitate de client al vânzătorului, solicit ca reclamația mea să fie soluționată în următorul mod:

 

Doresc să primesc restituirea sumelor pe contul bancar (IBAN) / în alt mod

 

 

Atașamente:

Data:

Semnătura:

 


 

 

ANEXA NR. 2 - FORMULAR DE RETRAGERE DIN ACORD

Destinatar: Destinatar: Hana Godušová, adresă de retur: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-mail: info (la) cortpaviliondegradina.ro, număr de telefon +48 739 566 161

Prin prezenta, declar că, în conformitate cu Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorilor în ceea ce privește vânzarea la distanță a bunurilor sau prestarea de servicii și modificarea unor legi și acte normative (în continuare "Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță") mă retrag din Acord:

Titlu, nume și prenume:

 

Adresă:

 

Adresă de e-mail:

 

Numărul comenzii și al facturii:

 

Data comenzii:

 

Data primirii produsului:

 

Produsul pe care îl returnez (nume și cod):

 

Motivul returnării produsului:

 

Modul de returnare a sumelor primite:

 

Doresc să primesc restituirea sumelor pe contul bancar (IBAN) / în alt mod

 

 

 

Avertisment pentru consumator: Vânzătorul are dreptul să solicite de la consumator returnarea costurilor de reducere a valorii bunului cauzate de manipularea bunului în afara manipulării necesare pentru stabilirea caracteristicilor și funcțiilor bunului, conform § 10 alin. 4 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță.

Data:

Semnătura:

``

Înapoi la cumpărături